2007-01-16

「萬法皆空,因果不空」


看到這張買料單,心裡竟有一陣難過. rmb203=hkd205

噢! 早前看到1兌1的對換價, 實在沒任何感覺, 現今中國已再不是當年的發展中國家, 要大美國來施小恩小惠, 不止在環球小姐中必定名列三甲, 連陳太都可以"中標"做世環幹事, 法國部份學校都開始把中國的普通話加入必修課程, 1蚊港元兌1人仔, 有什麼稀奇!!

陶傑昨天在"光明頂"都說, "香港人在大陸佔的便宜是要還的", 現在便開始還咯!

不止口袋的,連尊嚴都得償還, 君不見各大小商店, "自由人"對香港sales呼喝嗎?! 只要在口袋裡取出一大?紙幣, sales便得笑盈盈送給他們出氣.

當日曾帶?鄙視的香港人哦...「萬法皆空,因果不空」.

3 則留言:

樂遊 說...

嗚嗚嗚~~~~~~~~d書越來越貴呀~~~~~~嗚嗚嗚
那些二樓店...原價乘1.1 / 1.2 / 1.5都有
嗚嗚嗚~~~

梁巔巔 說...

..... 唉, 因果循環, 又或輪流轉, 香港人係時候咯....

或者, 互 "片" 囉, 我 o地上去覆灼.... 但咪又係益? kui o地~

最慘係香港人已失去了自己的味道同信心, 連 "七" 區班高官都只識忙著舔上獻媚, 國內的人看在眼裡, 不少看香港人才怪~

macy 說...

樂遊&樂遊

係哦!買書都貴埋,哎!我地連生意成本都上漲.
有d港人番大陸扮大豪客的機會都無埋, 不久將來港人或者會留港消費咯,包括?骨,嫖.
風水輪流轉...
可能,既然香港回歸中國咯,無理由仲係妹仔大過主人婆架,可能呢d都係中央旨意咯.