2007-04-11

深圳書城

復活節的假期如我所料,真的非常疲累,連日與兒子四處去玩,又非洲鼓,又生日會,又復活旦,又看電影.


其中有一天,我和老公走了到深圳書城一趟.在羅湖乘地鐵到少年宮站只需4元,由地底走到地面,竟也給這個壯觀的建築物所吸引...


整個地方有大樓,圖書館,音樂廳等,而且圍繞的還有好些高樓大廈,晚上看起來也很漂亮.走進室內也蠻舒服,清潔.食肆方面都是'進口'餐廳,不是太合我們的胃口咯.


我們打發了數個小時,都只是在中間的art & design部份團團轉,雖然書本數量不是很多,但勝在便宜.朋友買了些孩子用的練習薄都很便宜,才一百塊也有十多本,印刷精美,色彩鮮艷.


之後當然要去按摩按摩啦,噢!難怪幾天假期香港的街道,馬路,商舖,食肆都冷清清啦,原來深圳的按摩場都迫滿香港人,還是一家大細,拖男帶女來!

10 則留言:

匿名 說...

哪兒有非洲鼓學呀?我那兩位大少爺從早吵到晚,真的想找個地方讓他們把精力發洩完才帶回家!!!

書城,很少到深圳去...

macy 說...

係音樂農莊有非法鼓 http://www.musicfarmworkshop.com/

我囝囝只是在復活節上兩節玩下,順便當試堂.佢都係無時停,我都諗住同佢報詠春,我朋友老公教,等佢發洩下&keep住運動.但係要5-6歲先至學.

嘻嘻!我不是常去深圳,都係几個月一次喳,覺得好危險 >,<

xiao zhu 說...

本來都準備復活節假期去深圳書城,但係hea吓hea吓咁卒之都冇去到。咁你買左啲咩書呀?

btw,我好奇想問吓,你真係睇唔明我個篇咩?咁我係唔係要解畫呀? :(

aulina 說...

謝。你知唔知山頂耐唔耐有drum show架?我地上次去有得同班performers一齊打架,留意留意。

男仔其實唔跳跳紥都唔似男仔,但係見親人地啲仔斯斯文文客客氣氣,我就會好恨,跟住成日諗點解我呢兩隻牛王仔教極都係咁... 佢地兩個幼稚園好乖架,乖到先生會摟住嚟錫果隻... :(

Extraordinary Life 翠斯 說...

HI MACY,

第一次看你的BLOG.

你真是位可愛, 有責任, MORDEN 的好媽媽.

充浉生氣和希望的BLOG....

多謝您.

macy 說...

xiao zhu
你得閒去下,我都諗住再去買兒子用的exercise books, 則係畫下車,貓,狗,填顏色.我買左公司用的設計書.
關於你嗰篇,我去你度再講啦.

aulina,
原來ymca都有得學.你有無佢地個網址?
山頂個show,我係music farm見過張poster,應該好好氣氛,好好玩喎.

我都係咁諗,但係見到佢無停咁走來走去,真係頭暈.哈哈!我一隻仔走應該無你二隻仔走咁頭暈 ^__^

樂透翠斯,
多謝您!! ~__^
您讚到我輕飄飄哦...
我都有時經梁巔巔個BLOG去你度睇睇架,but有時睇完無留言. 嘻嘻!

梁巔巔 說...

Re; "朋友, 您好嗎?"

Macy, 妳是一個重情義的人. 妳那位朋友 (是那一位吧. 我記得的.) 真有福氣.

她會聽到妳的心話的.

macy 說...

"重情義的人"

過獎啦! 我是個不合格的朋友.

多謝您留言哦!

Extraordinary Life 翠斯 說...

MACY:

無過份讚賞. 是從字裡行間感受得到 !

我都多謝你到過我的BLOG !!

加油.

macy 說...

樂透翠斯:

^__~