2007-04-22

春天美景

從前的課本教導我們春天來臨的時候,天氣會變得潮濕,多雨及和暖,但是現在的天氣時冷時熱,連我自己都不知是春天,冬天還是夏天!

但是今天與兒子都公園走走,天氣陰晴不定,但見花朵盛放,樹葉翠綠,鳥兒都趕忙築巢,原來春天真的來了.

這是我拍的照片,分享一下:

兒時好喜歡和哥哥們到公園採摘大紅花,然後拔開底部,吸啜蜜糖,真的非常甜美.

6 則留言:

匿名 說...

"到公園採摘大紅花,然後拔開底部,吸啜蜜糖,真的非常甜美."

得架咩????

macy 說...

哈! 梗係, 花底部係儲存蜜糖,用來吸引蜜蜂來採蜜順便傳播花粉吖嘛. 我地米係採花賊咯! ^__^

xiao zhu 說...

我都知道,不過未試過,怕污糟!

minigarden 說...

係丫 ~ 我小時候都喜愛這樣食蜜糖架 ~
哈哈 ~ 以前屋企後面好多大紅花~

macy 說...

xiao zhu
呢d野係細細個先至敢做,而家唔會啦!

mini
喂! 你又係架! 識左你咁耐都唔知你又好呢味. ^__^

minigarden 說...

ho~ ho~
我仲有好多"特別"僻好, 無話比你聽 ~ 哈哈 ~