2007-04-15

旗袍美態

旗袍一直是我最喜愛的中國傳統之一, 可惜現今已很小人會穿著, 連傳統節日也不會穿, 不像日本, 韓國等地方, 會在新年, 結婚時穿傳統服裝. 媽媽告訴我她年輕時是穿兩件頭,斜襟的小鳯仙裝上班;參加飲宴時是穿一件頭的旗袍,很是漂亮!

真令我非常羨慕哦, 旗袍能夠特顯女性的美態, 高貴又古典, 兼有不同的圖案顏色質地, 適合不同場合. 現在只是年初一才可穿一些較有味道的上衣或外套, 既不可太老土,又要不像知客,真的很困難. 我在結婚時也特別訂造了一件紅色繡金線的旗袍, 哥哥結婚時我也穿了一件黃色的, 難得有機會嘛!  如果死時也穿一件就好了.

清朝的旗袍, A字形

20年代受外國文化影響下,手袖改短,下身部份更貼身
20年代的名演員阮玲玉, 多數是半袖, 站立時裙腳到腳面, 斜襟, 貼身的旗袍, 還要穿喱士絲質底裙.


張曼玉在'阮玲玉'一片中的造型, 她穿的旗袍有很不同的圖案, 顏色很素, 恰到好處. 片內所有的旗袍, 我都好喜歡.


花樣年華'的張曼玉, 一樣有數不盡的旗袍,相比'阮玲玉', 顏色與圖案都較鮮艷及新潮, 因為年代, 身份也不同, 我想當年的OL應該不可能如此花枝招展吧.

鄧麗君的旗袍金碧輝煌, 令人一見難忘.
我覺得劉嘉玲穿得很好看, 因為她身型均勻, 穿上旗袍特出了女性的線條美.
民初款式, 趙雅芝穿得很端莊得體.

10 則留言:

梁巔巔 說...


!!
!!!
!!!!
!!!!!

我很多年前也在荷李活道買了一件四爪金龍袍呢~

可惜,唉,不見了!

另,旗袍,好 "蝦" 人著。

所以,heee, Macy,妳應該好索 ar ha!^~

aulina 說...

二佬,你咪到處響我地良家婦女度留埋哂啲咁嘅言先得架!老公見到點解釋呀???

不過我都想話,旗袍真係好蝦人著,同埋好難揀,因為真係好易似知客。

所以,我如果買,一定係買上半身那件,最好係藍花白布,跟住著牛仔褲... 襯西裙好難睇。

又,旗袍其實是滿服呢,如果有的話,布少少的唐裝更能顯出女性媚態!

macy 說...

梁巔巔,

"旗袍,好 "蝦" 人著。"

對!你無睇我上一篇"朋友, 您好嗎? ",我已經肥左啦,著唔番件旗袍啦.

而家除左蔡瀾同倪匡,都無咩男人會著唐裝咯.

aulina,

哈哈!多謝你幫我話左梁生喎,佢又係輕佻得滯.

"旗袍真係好蝦人著"

係吖,我阿媽話要有前有後,黃蜂腰,曱甴肚,先至好睇.

哈!我都係有一件藍色暗花唐裝上衫,襯牛仔褲最好睇.而家如果著一件頭長衫出街,人地以為你係傻左,定係拍緊戲.

呵!唐裝更短,仲難著哦.

但係我唔鍾意鞏利,鍾麗媞嗰仲迫爆衫的感覺,好嘔心.

xiao zhu 說...

令我諗起以前中學有位老師,好鍾意著旗袍,佢身材都唔錯,著得幾好睇。所以好鍾意見到佢。

我都同意花樣年華裡面,張曼玉啲旗袍靚就靚喇,但係唔入信囉。佢又唔係好有錢,但係就好似fashion show咁。

樂遊 說...

其實「華服」真的很好著。我最喜歡綿襖。可是全球暖化,很少用得著了。

macy 說...

xia zhu,

哦! 咁你的中學年代應該好久遠咯喎...嘻嘻^_^

'佢又唔係好有錢,但係就好似fashion show咁。'.....米係,做戲咁做.

樂遊,

係哦! 我件綿襖,今年冬天只係著左几次喳. 遲d收埋係博物館啦.

minigarden 說...

噢~
這樣的傳統服式, 真的很羨慕人家可以著得好看..... 我只有一直留"口水" ~~~

macy 說...

mini,

稀客哦...

我都覺得旗袍係歧視肥人.

minigarden 說...

of cos la ~
都咁係照顧所有人既 ~ 咁好難去發揚我國既服裝精髓 ~~
其實好多時我係返工時候上網, 想寫留言, 但我打中文十分之慢....哈哈 ~

macy 說...

mini,
米啦! 費時你老闆'炸型',現在重要關頭,唔好比佢捉到你痛腳.