2008-01-17

經貴零食


小時候, 媽媽管教很嚴, 每天放學後必須立刻回家, 又禁止買垃圾零食, 我只好向家中雪櫃埋手. 對於家中的雪櫃內有什麼最新食品, 我最瞭若指掌, 因為每天打開雪櫃的次數絕對不下數十次. 閒來無聊, 或者做功課, 看電視時, 我總愛找東西吃, 我便會找找看媽媽及哥哥購買的食物, 有時, 什至比他們更快吃掉它.
別以為我只是在雪櫃內搜索朱古力, 糖果, 雪糕, 生果等等閒零食, 我會吃的還包括 江瑤柱, 蝦米, 蜜棗, 杏仁, 無花果乾, 糖冬瓜, 冰糖, 片糖, 酸青瓜, 啫喱...

7 則留言:

aulina 說...

瑤柱!!我都會呀!握手!

匿名 說...

記得在日本有一種元貝小食叫『瑤柱糖』,
其實是鹹的用下價元貝類的『柱體』制成,
因為包裝得像一粒糖所以香港遊客都愛買,
並俗稱為『瑤柱糖』,可以一粒一粒咁食,
總是停不了口,真正的日本名稱倒忘記了。

Jan 說...

我以前細個都係食呢o的...haha

macy 說...

aulina

握手握手,yeah!!

________________

space

嘻嘻! 我唔食『瑤柱糖』架喎..我食大大粒的瑤柱!!
________________

jan

係?! 你又係咁!!

匿名 說...

家中沒有大大粒的『乾瑤柱』,
祇會有碎了散了的用來蒸水蛋。

macy 說...

space

ic,我阿媽會用細細粒的瑤柱蒸旦,大粒的已經好小用咯.因為越來越貴.

匿名 說...

你食D野都幾特別,可能我小時雪櫃沒有這些東西吧。