2008-01-09

桃花依舊, 人面全非



某天我意外地固地重遊, 上一次來到這個地方, 是我正在參與中四的宿營活動, 記得當時的天氣也是一樣晴朗又涼快. 我四處參觀, 好像回到了過去, 身邊的人都沒有理會我. 除了記憶中還有當年與同學們的合照, 其他的都通通忘記了. 唯獨那時青澀的氣味仍在空氣裡飄動, 這裡的景物, 裝飾, 擺設, 都保存下來, 保存不到的是我與她們.

7 則留言:

匿名 說...

Do u still remeber the "Birthday Cake" for Carmen??
Yup, I missing the lovely day that we had. Those the days, we still young... seems long long times ago!

樂遊 說...

母校有有心人在facebook開了group……我常上去看看。又有有心人上載了不少照片……相中人沒有我,但有些是我以前識的,有些是我從來不識的,也有老師的年青樣。無論如何,看到相中母校的背景,那條校tie,那套似昔日小販隊的校服,感覺相信也像你回到這個舊地一般。似遠還近,似近實遠,一片those were the days 的茫然和感慨。

Jan 說...

我仲以為自己去錯地方..!唔同哂樣~

匿名 說...

冇咗個 Cbox 既!

macy 說...

minnie,

生日旦糕??唔記得喎.
我睇番我地當年D相,都有咁既感覺.

____________________

樂遊,

真係好有心喎,我講左好耐,都未做到.

"似遠還近,似近實遠,一片those were the days 的茫然和感慨。"
係哦~
但係又有小小興奮,那天我重回舊地,都紥紥跳,當左自己十几歲.
____________________

JAN

你講我個BLOG唔同晒樣?
因為新年吖嘛,執一執佢,有一番新境象.
____________________

space,

唔玩咯, 當日開cbox都係試驗性質, 近日無心机打理, 米摺左佢.

匿名 說...

去CAMP有無我份? 點解我一D印象都沒有?

macy 說...

bikbik

梗係有你份咯....等我找找張相有無你份先...