2008-01-25

冷冽寒風, 美食當前

近日天氣乍暖還寒, 早幾天還只穿短袖, 昨日氣溫卻驟降, 站在街頭等巴士, 微風雪雨, 加倍寒冷. 大家記緊留意天氣變化, 小心身體!

往年這個時候, 我已吃過大閘蟹, 蛇宴, 剔著牙簽等吃火煱, 年糕及盤菜宴. 可是, 這兩年已很清淡, 不再應節, 今年只吃了媽媽特製的素火煱及街邊小吃-炒栗子及鹽焗旦.

還有自家製的花生糯米團, 這是街上小販不定時擺賣的, 吃了多年, '經營'兩代, 水準不變, 非常好味道, 是我一見必買的街邊美食, $5/3大粒, 抵.


公司附近的祥利冰室, 一星期也有數天的早餐在這裡享用, 例牌鴦走及鮮油多.

6 則留言:

匿名 說...

我都好鍾意個O度的糯米團,勝在真材實料!

祥利冰室最有特色的就是收銀機,居然用了幾廿年都 work!現在很難找到這款色了!每次收錢的時候,都會聽到由它發出的機械聲,感覺好似返到二、三十年前的時候!

aulina 說...

macy小心cholesterol呀,不吃肉的通常到外面就只能吃蛋類。我今個星期就吃了意想不到多的蛋蛋蛋。但看到你的鹽焗鵪鶉蛋,我又心思思想吃!

Jan 說...

你都好食得喎!鵪鶉蛋比雞蛋更壞身體哦~
小心小心~

macy 說...

湯麵,

e!? 你都有食架, 你鍾意紅豆定係花生餡?

係吖! 我都覺得好神奇, 其實坐係裡面食野都覺得自己去左阿飛正傳的年代 ^.^

____________________
aulina

知道!
我唔食旦黃架, 所以會好d咯. 因為膽固醇都集中係鵪鶉蛋黃裡面.
鵪鶉蛋真係好好味道,抗拒唔到喎.
____________________
jan

"你都好食得喎!" 係架!

"鵪鶉蛋比雞蛋更壞身體哦~" 係?! 有几壞?

"小心小心~" thanks!

梁巔巔 說...

冬天, 好似呢排咁, 同另一半食糖炒粟子, 冧冧!

macy 說...

梁巔巔,

噢!
"冬天, 好似呢排咁, 同另一半食糖炒粟子, 冧冧!"

=.= 知你冧啦...