2008-05-26

自定車牌

自定車牌推行了一段時間, 街上可見的特別車牌也越來越多, 有以車主命名, 有攪笑, 有暗示, 有密碼, 有大學inital, 有公司名... 它們忽然由無趣的 KD 1234 變成有名有姓, 好像小時學作文一樣, 使用了擬人法, 把一部部死物比作人生物, 或是仙女一揮神仙捧, 把汽車都變成 THOMAS, 閃電王MC QUEEN一樣, 有自己的名字, 有思想, 有生命.

~ 報章報導關於"TING PEI"炒車的新聞.
~ "L1L1AN" 昨天cut 我線, 今天又見到她, 我一定不會再讓她cut到我.
~ "YAKEE"係銅鑼灣上橋位cut雙白線, 被阿蛇抄牌, 抵死!
~ "SALAD"轉左喎, 係米去沙田吖?!
~ 隔離架"B0B0 L0"喳車嗰個應該唔係BOBO啩, 佢剃緊鬍喎.
~ 喂! 又見到"MAGG1E"喎, 好靚女架(講緊喳車嗰個)
~ 呢架 "BE HAPPY" 成日停係度, 阻鬼住晒.
~ 嘩! "HAPPYMAN" 衝燈吖!

*** 奉勸各自定車牌車主切勿以身試法, 因為你們太容易讓人記得啦...
*** 奉勸偷車或偷車食大茶飯人士, 勿選擇自定車牌車輛, 因為途人們一定記得你是坐什麼車牌的車輛逃走...

3 則留言:

梁巔巔 說...

有車, 有車牌, 有 $ 嘅話, 我自定一個 "梁巔巔" 車牌. (注意, 中文喎!)

Ahhahahahahaha!!!!

型 & 勁!

macy 說...

梁巔巔

$5000底價...我就無興趣喇!

中文?! 未有喎...=.=

Unknown 說...

兼顧財富自由健康三者的方法,給自己一個機會了解吧
http://sn.im/hyeandy
謝謝您的閱覽,如不感興趣,抱歉打擾您了,請將此訊息刪除!
祝您˙諸事順心-愉快! ^_____^