2010-11-23

Vege Burger

逢星期六都會帶兒子到尖沙咀上課外活動班,某天到isquare找東西吃,兒子想吃漢堡包,便試試六樓的 Kraze Burger.(來自南韓)

兒子選了kids set ,是個迷你牛肉漢堡包、薯條 及鮮奶,份量剛好.
我分別試了Tomato & Mozzarella Burger和Vege & Bean Burger(當然不是一天吃完! 我沒有那麼大胃口.),都相當美味,水牛芝士配濃郁醬汁,很特別的配搭.脆口的方塊豆腐配香菇、蕃茄及生菜等,很有韓式風味,比美式(好像Ruby Tuesday的Vege Burger)更輕盈和不膩口.

唯一的缺點是價格偏高,Tomato & Mozzarella Burger $68,Vege & Bean Burger $98.
相信短期內,我也不會再去光顧了!

8 則留言:

xiao zhu 說...

我偏執,我始終接受不到用這樣的價錢吃包包!

macy 說...

xiao zhu

我都係架...但係個仔想食, 唯有試下啦.

the inner space 說...

I-square 店唔多就腳,要上網查找有冇其他分店,趁未加價去試試!

Ebenezer 說...

香港難得有好食嘅Burger,如果真係好味,貴少少都係值得嘅。

新鮮人 說...

我孤寒,
始終接受不了用這樣的價錢吃包包!

食咗我忽肉好過了!
賣相真係好靚,
不過我唔吃芝士的,
好彩啫! =p

macy 說...

space

係喎, 原來得isquare有.

Ebenezer

係吖, 試一次都無所謂, 唔好食米以後唔幫親咯. 尤其係vege burger, 不是到到有.

新鮮人

哈哈! 你不是孤寒, 是知慳識儉!

對, 它的賣相靚過ruby tue, triple o & mos burger架.
芝士咁好食都唔食?!

新鮮人 說...

總是覺得芝士味怪怪,
又易肥,
情願吃中國芝士- 腐乳,
塗麵好過癮架! =P

macy 說...

新鮮人

'易肥'!!!!
哎! 被你刺到要害...=.=

腐乳, 好味哦! 我鍾意用黎送飯多啲.