2010-12-22

公司的聖誕午餐

想來想去,還是選回北角的海逸君綽酒店 Harbour Grand Café,價錢比上年貴了半百,刺身及芝士就可以任食了,有即煮的粥,粉麵及意粉,味道很不錯呢!
我最愛流連的部份肯定是芝士,雪糕和甜品。:P

4 則留言:

Ebenezer 說...

妳就好喇,咁快有公司聖誕大餐食!我公司明日先有聖誕 afternoon tea 聚餐。

imak 說...

the cheese looks so gooodddddddd

新鮮人 說...

芝士?
留給別人吃好了!

macy 說...

Ebenezer

嘻嘻! 本來諗住 22或23號食, 但係20號先至有85折吖! 我諗縮數, 米早啲食咯. :)
你個x'mas afternoon tea好味嘛??

imak
yes, 好好味呢! 我食左好多吖! 飽到吖...

新鮮人

你唔鍾意食芝士吖嘛, 我最welcome, 哈哈, 少個人同我爭 :p