2010-12-31

家長日

小時候,家長日對我來說只是一個領取成績表的無謂活動,因為老師跟媽媽都沒有什麼話要說,談不夠三句就可以走了。

現在,身份換轉了,自己卻緊張起來,生怕老師會告訴我孩子在學校的一些鮮為人知的舉動,或是質問我們在家的溫習情況,所以在家長日之前,我都先準確好一些回應與答案。面對老師時又要表現得態度適中,不能太急迫,也不能莫不關心。

回家後,還得拿著強差人意的成績表與孩子作反省與檢討,態度不能太凶,卻又不能太溫和。

7 則留言:

Ebenezer 說...

Happy New Year!

不用太操心啦,孩子沒有太大問題已經是一種福氣喇^^

新鮮人 說...

細個學校無家長日,
只有派成績表時,
成績差嘅要叫家長黎攞成績表,
年年哩個時候我都驚到震,
因為我又懶又唔願讀書,
次次都大半江紅,
鑊鑊都俾人打鑊金嘅,
不過都係唔願改。
教小朋友真係要軟硬兼施,
唔係反而會令佢哋仲反叛,
我就是其中一個壞榜樣了,
嘻嘻~~

macy 說...

Ebenezer

新年快樂!
嗯嗯, 現在的他, 我已覺得不錯, 只是成績進步一點, 我就安樂咯.

新鮮人

嘻嘻~
"大半江紅"?! 還好, 未到滿江紅哦 ^^

新鮮人 說...

滿江紅就死火囉,
實俾人打到飛起呀,
我嗰時仲未想死呀!

哈哈哈~~~

macy 說...

新鮮人

哈哈哈 :)
我唔明你地點解讀書咁渣, 我點都考十名
內, 阿媽唔洗郁手. 嘻嘻!

樂遊 說...

我小學都無家長日。但家母接放學,通常間中都鐘意找D老師(甚至同學)了解了解,我就最驚。

我估家母當時不會想那麼多。對着老師,就是「要你做二五,數個仔D野。」(小六條甚麼老師真係爆我無做英文閱讀理解同講粗口呀)
回家,更加簡單,只有「太凶」和無事,不用反省,亦無需檢討,唔ARM就丙(有時用手丙,有時用口丙,通常兩樣一齊),很有效率。

macy 說...

樂遊

嗯, 以前那個年代, 老師家長雙方交流, 通常都會引發"暴力"事件...

現在, 我才慨嘆以前父母可以丙兒女, 可以體罰, 現在就是虐兒啦.