2007-08-09

散紙

昨天乘巴士回公司,上了車之後,我很努力的想,到底這次的車費是多少?但想來想去也不出來...

是八達通惹的禍!

以前乘巴士前總要先計一計車費多少,學童半價,四捨五入,還要算算自己有否足夠的散紙.難怪現今的學生數學科成績如此低落(不計那些念什麼珠心算,參加什麼奧林匹克...的小朋友).

有數次,上了車又不夠散紙,要拿著紙幣去找乘客兌換的尷尬情況,對於害羞的我(當年),是胆量的試煉吖.

還有,如果你在巴士上遇到心儀的對象,最好的搭訕藉口是’唱散紙’,打開話匣子,還可以跟她說’下次還你’,又可以留有後著.中學時跟暗戀對象,是乘同一號巴士回家,我們不熟,總是坐得遠遠的.終於,一天放學後,我獨個兒坐在巴士站旁,他忽然走過來跟我說,他不夠散紙,想跟我借1毫乘巴士...

7 則留言:

梁巔巔 說...

我成日唔夠 $ (欠1兩毫) 搭車

macy 說...

咁點吖?又去搭訕咯 ^_^

梁巔巔 說...

通常個伺機都 ok.

搭訕? Haaa~ 聽朝早喺巴士再撞到佢我一定出招~

^~

macy 說...

^_^ 而家唱散紙呢招,唔知work唔work咯.

樂遊 說...

很久以前也有另一個答山機會現在都沒有了
就是唱一元覆call / 借電話覆call / 排隊等電話.....等等
假如那些「小姐,請你飲杯野」「小姐,好面善,我地係唔係識」都可以work,唱散紙無理由唔work.......當然要由「高手」使出。

匿名 說...

若我唔夠散紙,又唔係差得多的話, 我多數懶得問人唱散紙, 扮慘同司機say sorry, 次次都 work !

macy 說...

樂遊,

我估而家好難搭訕啦,因為借錢,人地又怕;借電話,人地又驚,或者借火會容易D.

bik,

扮慘, 以前我都常用架,work!女仔都work架,男仔就唔得咯.

有時相差几毛就梗係算,但相差几蚊就唔想蝕喎.硬住頭皮都要問人架啦.