2007-08-12

生日會


有了孩子以後, 不止體型變了, 連帶性格也必需變得外向. 以前都是冷漠的人, 不容易隨便與陌生人談話, 也從來不喜歡安排活動. 有了孩子以後, 與孩子學校的其他的家長要混熟, 什至街上的任何一位母親, 婆婆, 嫲嫲都可以侃侃而談, 還有就是籌辦孩子的生日會!

自己的生日不喜歡'大攪', 但孩子的生日總是想讓他高興一點, 熱鬧一點, 兒子二歲生日會時, 由找場地, 訂購食物, 選購蛋糕, 發邀請卡, 到場地佈置, 回禮禮物, 也是由我一手包辦, 雖然不是很隆重, 但要弄一個自己滿意的生日會, 招呼20-30個朋友, 也頗費心思時間. 況且, 大人們可以待慢, 但小小的客人卻不可給悶壞, 所以以下各項要點必須安排妥當: 地點交通方便, 場地寬敞, 場地佈置色彩繽紛, 食物美味, 節目豐富, 餐具用品齊備, 時間配合大多數小小客人的生活習慣, 回禮禮物要合用有心思, 兼要小小主人情緒及身體狀況配合...

有了上一次的經驗, 場地, 食物, 時間都可以容易確定, 但孩子的年齡不同了, 玩意便不同, 今年的生日會便需要加添新元素.
在我的幼稚園年代, 幼稚園老師會為同月出生的小朋友安排每月之星生日會, 生日的小朋友可以穿便服回校, 還有很多食物; 現今的學校竟然要每月之星的家長去安排, 真是令人費解. 我打算在兒子生日的早二天到他學校, 給他弄一個驚喜生日慶祝...

14 則留言:

xiao zhu 說...

做人父母甚艱難。^^

Extraordinary Life 翠斯 說...

hi Macy,

可愛媽媽呀, 有關兒童活動,
我有個朋友佢為了要湊兩個BB, 就無意中成立了這個工作室.

http://www.kidsheart-workshop.com/

希望幫到媽媽們有個好主意...去邊呀,玩乜呀.

Extraordinary Life 翠斯 說...

我是很愛小朋友, BB 的, 可是"困身"是我人生大難題, 男友都不能困我身, 怎能去想有小孩呢?

......................

minigarden 說...

macy,

像我們小時候, 媽媽也沒有這樣幫我弄一個生日會啊 ~

但現在幫自己小孩開生日會, 就好像要補償自己似的.....

ChecheBee 說...

when is your son bday? LEO ma????

macy 說...

xiao zhu,

係吖,但係都樂在其中. ^_^

Tracy,

我睇左個網啦,謝謝!

我都好怕困身吖,但係都好想有自己的小朋友.而且有小朋友,都係親年輕生好D,諗諗咯.

macy 說...

mini,

我小時候都有生日旦糕砌及食架.

我無諗過要補償喎,唔打算把自己的希望寄到他/她身上.他是他,我是我嘛!!

ChecheBee

my son's bday is on 23/9, don't know what exactly his star signs is.

Unknown 說...

Macy:多謝你既鼓勵同意見呀, 我會每一樣野都去好果方面唸, 其實已經比開頭好好多架啦, 開頭又唔鍾意99, 成日叫我食埋d唔可以食既野! 醫生話俾我聼我果個係女果日, 我喊左一日呀!! 果排成日都唔開心, 好驚要生多個......始終覺得生仔係一個責任多個自己鍾意! 希望生左會改變我呢個唸法啦!
好彩成日經過tst可以搵吓tracy, 見到佢都會開心d!! 仲有唔該哂你呀!

Extraordinary Life 翠斯 說...

innis (man man)

我都覺得D 資料好有用,
講到一D唔困難,
囡囡好,
MAN MAN 生多件又如何!

咁你地兩個多D 分享經驗, 我幫唔到你, 都希望有人幫到你分憂,

仲有今日多謝你個TEA !
下次HIGH TEA 我既!

匿名 說...

母愛真偉大! 好想像唔倒我是你的type.

匿名 說...

我家姐都係咁. 以前點都諗唔到佢會係廿四孝到癲!

macy 說...

bik,

你唔肯嘗試啫. 你都得架.

mad dog

我以前都係濶佬懶埋,家庭的事都唔洗我理架,而家焗住咩都關我事咯.

ChecheBee 說...

OH your son same day as my best frd ah, 923 is 天砰~~~~ 你個仔仔應該好靚仔, 人見人愛~~~~ ^^

macy 說...

chechebee

"你個仔仔應該好靚仔, 人見人愛~~~~ ^^ "

呵呵! 唔係賣花讚花香,我個仔真係人見人愛,車見車載架.

言下之意,你個best friend都 "好靚仔, 人見人愛~~~~" 吓嘩??!! 嘻嘻!