2010-02-25

可樂樽裡的咖啡

曾經有位看相師傅跟我說, "你的命格是男人, 為什麼你會是女兒身?"

一時間我也答不上.

我一向覺得自己是個男人, 一點女兒家的性格也沒有, 可是卻是女兒身, 還是女兒相. 我是那種老人家很喜歡的長相, 所以陪媽媽去飲茶, 總有茶客老太太說要給我介紹她的兒子. 走上街上不帶身份證也沒有警察會來查我, 就算做了壞事, 也不會有人懷疑我. 我就是那種看似善良的臉孔!

偏偏我翻臉比翻書快, 處事有時太狠, 待人太冷漠, 說話太過直接, 好像沒有感情一樣. 喜歡刺激, 看波, 看女人, 跟男性朋友說性, 談拍拖經歷, 怎樣都不覺得尷尬.

自小和哥哥們表弟們相處慣了, 自覺自己是個男仔頭, 雖然媽媽會把我妝成小公主, 但穿上裙子總覺得不方便, 因為走起路來很急. 年青時被欺負過, 知道要保護自己, 得先裝出冷靜的表情和圓滑的咀臉. 漸漸地我更喜歡和男性相處及共事, 和他們做朋友, 打打鬧鬧, 我總是不自覺地把自己當作男生, 兄弟前, "鬆d"後.

我問師傅, 我是否該要變性?! 他斜睨著, 不作聲.

想來, 可能是因為媽媽懷了我以後, 到黃大仙求簽查詢腹中骨肉是男是女, (因為那時未有超聲波)她心裡暗暗盤算, 如果是男的就打掉, 所以黃大仙為了保存小命, 固把我變作女兒身...

5 則留言:

新鮮人 說...

問師傳係咪要變性?
哈哈哈~~~
笑到我肚翻了! =p

匿名 說...

雖然識了妳咁多年,但係從來都唔敢話妳男人婆...原來妳(or你?)自己都咁諗...haha...妳最後一段的揣測甚有道理
BigBro.

macy 說...

新鮮人

唓! 係佢無端端問我點解唔係男人吖嘛! 你叫我點答啫...=.=

或者變左性, 會變好運呢!!! :p


bigbro.

哈哈! 終於解開你心裡的壓抑吧! 我自己都好精神分裂, 我唔係嗰種外表男人婆, 係內裡男人婆, 好古怪,
我諗你地對左我咁多年, 都好混亂啩!?

其實, 我有兩個揣測:
1. 我係三哥的化身
2. 黃大仙老點我阿媽咯

新鮮人 說...

如果真係有運氣這東西,
人嘅運氣有高有低,
性別嘅影響都因時不同,
唔通要變來變去?
好麻煩吓喎!

哈哈哈~~~~

心情影響運程,
開朗啲好運自己來嘛!

macy 說...

新鮮人

嘻嘻, 講吓笑啫. 真係變性咩....=.=

開心梗係會好運啲, 我都係咁諗, 仲要耐唔耐唧(引)自己笑.