2007-09-05

大家看到的人是順時針轉還是逆時針轉呢??

在別的網站看到個:

大家看到的人是順時針轉還是逆時針轉呢??
___________________________________________________________

"每個人看來都是不一樣的

順時針轉的話,屬於是用右腦較多的類型

逆時針轉屬於使用左腦較多的類型

大部分人的眼裡裡是逆時針方向轉動, 但也有人看來是順時針方向轉動的。

順時針的情況,女性比男性多~~

逆時針轉動的,突然變成順時針的話,IQ是160以上!!!"

13 則留言:

macy 說...

我看到順時針...也見過一次逆轉..咁則係點呢??

minigarden 說...

我都係丫 ~
一時左又見到轉右, 咁即係個程式有問題.....xddddd

macy 說...

眼花花

匿名 說...

macy你沒看我中文部嗎?

macy 說...

3,
http://aulina.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=746133

http://aulina.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=746523

剛剛才看吖, 都明白又睇度個女人轉完左腳轉右腳的分別,但係我睇黎睇去都係順時針,咁係米則我腦海只係想著佢 順時針轉?

aulina 說...

留言那邊有一幅加了一個球的,由gabriel提供。那個解釋了好多。

The Inner Space 說...

我睇到時一時順一時逆
咁既是我的IQ是由零與一百六十之間
上上落落也在不停的轉變!

The Inner Space 說...

弊弊喇!
我睇睇吓 唔再轉
而系隻腳由左至再由右至左咁播!

macy 說...

"我睇到時一時順一時逆
咁既是我的IQ是由零與一百六十之間
上上落落也在不停的轉變!"

我都係咁諗...其實同iq無咩關係.

"我睇睇吓 唔再轉
而系隻腳由左至再由右至左咁播! "

7月時候,係米有鬼吖?嘩! 好驚吖!

xiao zhu 說...

我睇黎睇去都係順時針嘅。

macy 說...

xiao zhu

welcome back!

我都唔清唔楚,眼完3的解釋都唔係好明白哦...>,<

匿名 說...

我一班同事在公司睇時, 反而大家留意身材, 哈哈哈一班人笑了好一會 !!

macy 說...

我都有見過有d人,對這個人影好有幻想...>,<"
真係觀點與角度的問題咯...