2007-09-02

brunch or lun-ner

昨晚在公司趕工, 唯有叫了PIZZA HUT的焗蔬菜及甜奶油批做晚餐加宵夜, yummy! 香濃的芝士配以煉奶一同吃, 帶點罪惡感的滿足(因為高卡)吖!















今天早上趕著工作, 買了嘉頓忌廉bun都無機會吃, 下午4時才到茶餐廳吃早餐加午餐加下午茶. 焗什菇意粉+熱檸水, 單看賣相, 焗得燶燶的, 香味撲鼻還以為很美味...怎料整個意粉淡而無味, 如果加點芝士及香草就已經相當可口, 哎呀! 我本著不可浪費的精神吃到大半, 便有點想作嘔. 這真是我吃過最難吃的意粉.



8 則留言:

aulina 說...

食齋出去食飯真是有少許困難的。

梁巔巔 說...

上圖嗰幅, 正呀!

"香濃的芝士配以煉奶一同吃, 帶點罪惡感的滿足(因為高卡)吖!"

一次半次, 冇相干!

The Inner Space 說...

我昨天也到七海電氣道尾渣華街頭附近的茶餐廳吃下午茶餐播!

macy 說...

aulina

的確係架. 但係反而發現到原來印度菜,韓國,日本,意大利都有素菜食喎, 淨係越南無咩食得.

梁巔巔,

又係一試鍾情的美食...唔敢成日食架.

inner space,
sunday喎,"電氣道尾渣華街頭",去到城市花園喎.

The Inner Space 說...

華凱大廈,馬會投注站,隔離個堆食店!

可能不是你去個間。

匿名 說...

吉野家都有呀

macy 說...

哦! 我好似都未去過嗰邊食過,ok嘛?
如果要去嗰度都係會去"知粥嘗樂", 我上次去嗰間近天后地鐵站,石記茶餐廳, 勁難食,有次仲屈左我食貴價有機菜.

macy 說...

aulina

吉野有咩?! 好似淨係得個菇菇湯喎.