2007-09-18

朋友,真好


昨天晚上, 即興地約了兩位好知己到尖沙咀食飯, 巧合地我們都穿了全黑色裙子, 真是心有靈犀!

分享近況, 吐吐苦水, 其實我們面對的都是人生大事吖, 可是我們都會在認真回答意見時, 嘻嘻哈哈地帶過話題, 把煩惱通通掃開. 一直嘻笑回家, 笑得連牙關也酸軟. 縱使每個人的難關都必須要自己獨個兒去面對,但有好友撐著,真爽!

得一知己, 死而無怨, 何況, 我有兩個!!
(其實還有一個,但她先走一步了,我們晚點再見!)

15 則留言:

匿名 說...

我都好開心在人生裡有你們兩位知己同行呀!唱首老土歌先 "繁星流動,和你同路.."

macy 說...

bikbik,

昨天的感覺真是超感動,有好几次都想掉眼淚.
幸好有您們在身邊,我真的很幸福哦 ~_~

aulina 說...

看得連我這外人也感動起來了。:)

macy 說...

aulina

所以呢,朋友真的很重要哦!
無愛人都可以好好生活, 但無朋友就慘咯.

多謝留言!!

lu 說...

和好友相聚的時間也過得特別快!

p.s. 很喜歡你那張"好朋友榮譽劵"的圖,好可愛,好窩心!

macy 說...

lu

^_^ 係吖係吖, 我地常常坐到人地關門架.跟住人地會問我地有無last order,可以埋埋張單吖,跟住d待應換左便服係我地身走來走去,熄燈, 我地先至會走, ^_^真係打攪晒.

呢張'券'係一本台灣書黎架.內裡有很多兌換券,適合'戀人未滿,友達以上'的人用,你想買嘛?!

minigarden 說...

macy,

有時候嘻嘻哈哈地討論一些問題, 反而可以有更好的思想空間,太嚴肅地討論, 會有dead air.....um.....學懂什麼笑/哭, 從別人身上體驗, 從別人身上學習!
不論是什麼時候的心情, 我都會跟你們一起分享....

macy 說...

mini

多謝你常常做我的"吹氣袋".
能夠一起分享,一起哭, 一起笑, 一起走過人生, 我的福氣與運氣.
幸好有你在. ^_^

The Inner Space 說...

"得一知己, 死而無怨, 何況, 我有兩個!! (其實還有一個,但她先走一步了,我們晚點再見!)"

舞臺劇 “我和春天有個約會” 姚小蝶亦說過差不多的. . . .

姚小蝶和金露露,蓮茜,在麗花皇宮聚舊
. . . . 嘆息知己鳳萍死於越南戰火!
可惜蓮茜嗜酒,後來亦早死。
最後剩下金露露,而小蝶在離開十多年,
重回麗花皇宮,見到故人,二人雙擁而泣!

minigarden 說...

macy,
我可唔可以唔做"吹氣袋" @__ @.... 做"出氣袋" 就可以啦 !
you are welcome la ~ 你知我一講野, 應該都無乜人可以插到嘴! 難得我乖乖地聽你講野丫!

minigarden 說...

bikbik,

我要聽克勤, 可以嗎 ?? 哈哈 !

macy 說...

bik bik & mini

不如揾日去唱K, BIK你真人唱一次啦. ^_^
越土越正!!唔該.

macy 說...

inner space

我有睇'春天'的舞台劇及電影,當然記得呢段情節.女人之間的感情可以好脆弱也可以很長久,bilibala過一世, 當然好. 但如果能夠一起面對困難, 就更情比金堅.

匿名 說...

Macy, 你想聽克勤什麼歌? 我突然想起中學畢業時唱他的"這校園,這班房,這走廊,這禮堂,告別時是我心的家鄉"...也很感人啊 !

總之呢,你與Mini 也不要離開我呀,有事一起share !!

macy 說...

bikbik

'_' 我知你五音不全, 都想聽你唱歌, 可見我們是何等情比金堅!! 哈哈.

得啦, 你唱咩都ok!

總之, 有咩update, 記住同我地講啦, 最重要係, 我都會update你吖, 明嘛!?