2007-09-10

袋子裡面放些什麼?

最近在觀察,香港人好像都會提著一個大大的袋子上街? 裡面又會放些什麼?
因為我發現我的小手袋已經不能再用, 並且放了在櫃子內發霉,

~通常裝修工人,學生們,星期日帶孩子的家長大都會揹背囊.
~少女們多會提布袋,人造皮袋,通常都是大於A4,什至F4,或者半月形的款式;也有GUCCI, LV, agnes b, etc.
~OL們離不開GUCCI, LV, BV, BURBERRY等等,款式都是大同小異, 經常撞袋, 而且是大於A4.
~男士們除了會用公事包及斜揹袋, 大都是無袋人士, 也發現一些衣著入時的男士, 也會挽著一個較中性的手袋.

其實可以理解,到底為什麼大多數人都會携帶大袋子...









以上圖片都是從外國網站找來的, 香港人的應該更多, 例如: 我的袋子內有:

銀包, 卡片包, 散紙包, 鎖匙, 紙巾, 濕紙巾, 記事簿3本, 手帕, 八達通卡連套, 筆, 電話, handsfree, 銀行存摺, nds, 書, 手指2隻, notebook harddisk, 糖, 化妝用品, 環保袋.

9 則留言:

匿名 說...

還以為其中一個是你的。哈哈。

xiao zhu 說...

通常個袋係會越放越多嘢,所以好少成日換,因為換親袋都有可能執漏嘢,好麻煩。

梁巔巔 說...

嘩!

macy 說...

3

本來我都想影自己的手袋,但係實在太凌亂,而且又懶得執出來,又執番入去.

xiao zhu

係吖,我試過換左袋,唔記得帶hkid一個禮拜,好彩我個樣天生善良,無俾警察查.

但係我都會一個星期度轉吓袋,無咁悶. ^_^

梁巔巔

嘩咩吖, 好似你咁咩, 咩都袋晒落褲袋.

梁巔巔 說...

唓! ><

匿名 說...

我都服左你, 駛唔駛甘多野? 我因為平時返工一定用大袋, 所以的好開心放假可以用我心愛的cute cute 小包包 (台灣用語, 我覺得把袋說成包包很可愛啊 >< )

minigarden 說...

我個包包勁多垃圾.....行完超市, 買完野D單可能幾日之後, 仲會見到!!!

macy 說...

bikbik

一山還有一山高, 我的包包永遠都不及mini的包包大. 哈哈!

mini,

我明我明.

匿名 說...

Macy, Mini與你都是亞媽級師奶, 包包當然好大啦,我真頂不順,的要做modern OL 呀 ! >o<