2007-08-18

Uncle Ray


細細個已經知道誰是Uncle Ray, 因為他選播的歌曲非常悅耳動聽, 當時, 年紀小小的我已對外國懷舊金曲很感興趣.

青春期隨波逐流聽商台, 所以都忘了他的節目, 年前我轉投伍家廉的節目, 但多個月前他的節目也已換掉...幸好, 某天我在家熨衣服時, 隨便調較收音機的頻度, 噢噢噢! 我又遇見Uncle Ray了!!

是香港電台第三台, 星期一至五 10-11pm & 11:30pm-2am

也可在網上隨時免費重播: http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi

Uncle Ray的介紹

"維基百科,自由的百科全書

郭利民(Ray Cordeiro,1924年12月12日—),葡萄牙籍,香港出生, 人稱Uncle Ray,著名唱片騎師,是金氏世界紀錄最長壽的DJ。"

3 則留言:

The Inner Space 說...

差些畀你嚇親﹐
即查港聞新聞﹐
好在UncleRay不是有事!
祝UncleRay長命二百歲!

梁巔巔 說...

好憎佢契仔區 _ 強!

港台上一輩 DJ 如伍家廉, 倪秉郎, 夏妙然好正!

另, 新城娛樂台逢 Saturday 2200 - 0000 由張瑪莉主持嘅老歌節目, 非常正! 聽完佢再繼續聽 o埋恐怖熱線, 正!

macy 說...

inner space,

哈哈!雖然佢年紀都一把,但係仲好健壯,唔好意思,嚇親你.喂!喂!唔係要有事發生,先至去懷念人架, 佢生勾勾都可以讚佢架.

Uncle Ray,
萬歲, 萬歲, 萬萬歲!


梁巔巔,

呵呵!區生係唔同market啩!

伍家廉把聲音好man好聽(唔似顏生咁作狀),選的歌都好正,但佢而家無做??我都唔知咯.

張瑪莉播d歌都好聽, 但係佢好多懶音,聽到好唔舒服.成日聽到佢講”我d貧友好好架...”

你原來會聽恐怖熱線,我初初有聽,但越來越覺得假.