2008-06-16

新同居時代



曾經很喜歡這齣戲, 但找不到VCD, youtube的就只有吳奇隆版...

3 則留言:

匿名 說...

吳奇隆 是跟 張艾嘉 一對
張曼玉 是未婚媽媽 臨尾 佢男友出來,好像是趙文瑄,葛文輝都好似有份,忘記了第四個是誰,他們一共四人打麻將的。
唉! 老了冇記性!


是不是鄭丹瑞呢?
是誰呢?呦哂頭。

卒之上網查,原來是林海峰,是個髮形師,同吳倩蓮一對。

macy 說...

space,

yeah! bingo!

張曼玉開婚紗店, 但自己個男友就唔想結婚, 阿葛係佢個間店的designer(定係partner?!), 張曼玉同男友趙文瑄感情有問題時, 張曼玉仲同一個俄羅斯人浪漫地one night stand, ("from russia with love" ); 之後佢有左bb, 仲好担心個bb到底係邊個經手, 因為佢剛同飲醉左的趙上床, 第二夜就同russian上床, 佢問個e生到底個bb係21號受精定係20號...

其實分開三段做, 張曼玉, 吳奇隆及林海峰各一節, 最後以係lift生仔做結束!

Unknown 說...

我也在很努力找這vcd, youtube這一段看得我心醉神傷, 楊凡功力一流。如找到VCD, 請通知一聲, 我想試下遲點去HMV訂。