2008-06-28

該醒嘛??


我們每天都在忙, 趕著上學, 談戀愛, 玩樂, 工作, 生孩子, 追求理想, 賺錢, 建立自己的王國, 交朋友, 吵吵鬧鬧, 風花說月...一天又一天, 一年又一年, 時間不留人, 自己像地球公轉, 身邊事物也不斷變化.

或許一生過去到合上眼睛時, 也在趕趕忙忙, 勞勞碌碌.

可是, 有些人真的會一下子醒過來, 某天, 他/她在鏡前梳洗, 忽然不認得鏡中的自己, 年華老去, 回想這些日子都底在幹嘛?! 時間溜走了, 自己的人生是什麼樣子?! 懊惱後悔浪費了寶貴光陰, 黃金日子, 失去重重機會.

難得胡塗的人好像幸福一點; 覺醒的人卻痛苦非常, 睜眼看世界的一刻有多少人能受得了.

人生裡該胡裡胡塗地過日子, 還是該醒一醒呢?

4 則留言:

imak 說...

快活 or 慢活都只是一種方式, as long as you are enjoying, 就ok 啦! 有人唔返工安坐家中會悶死, 有人返工覺得壓力太大受不了, well, 各式其式, 睇你想要咩姐.

梁巔巔 說...

唔係成世都係咁 ga ma! 若干日子後 (例如一, 兩年), 到時再享受番咪得囉!

最緊要有人要!

匿名 說...

有人說過我們都是活在同一個夢境裡
而離開這夢境就是離世的一群夢醒了

macy 說...

imak

好似每一個對一份工, 都有唔同睇法, 有d又呻又怨, 但係唔想/唔肯/唔願郁; 有d人好enjoy份工, 因為她的目標只有$$, 而份工又能滿足到她.

係無選擇的環境下的一種選擇, 選擇快樂/不快樂.

----

梁巔巔

=_="

----

space

哦~ 又有可能喎.
會唔會夢中有夢?
當人夢醒後, 再夢, 又係下一世?!