2008-06-26

不愛陌生人

自小已經很怕與陌生人有身體接觸, 連眼神接觸已不願.

走路時從來不看人, 連身邊什麼大明星走過, 也不想看一眼. 在街上, 常常被朋友叫著, 有一次媽媽迎面走近, 我也不為意. 所以常被同學, 同事們以為我是裝酷的人.

乘車時最怕遇上擠迫時間, 在巴士的座位與別人貼著大腿側, 手臂側, 或是站著與別人背貼背; 在地鐵與別人面對面, 什至是碰到臀部, 也讓我如坐針氈. 不管對方是美女, 俊男, 香體還是狐仙, 我也受不了. 常希望車程快一點, 可以逃離現場. 以前很愛的坐電車, 現在也可免則免. 在夏天, 沾了別人的汗水也叫人難受! 當然, 更不會讓色狼有機可乘, 這方面自我保護意識更強.

還有一種, 在擁擠的賭枱上, 總有女士壓在你背上下注, 如果我是男的, 可能會很爽.

若然對方是我喜歡的人, 又作別論哦~

7 則留言:

imak 說...

me too me too! 我以前係唔會去 message, 或做facial 也叫個姐姐唔好攪我塊面以外的地方 (e.g. 背同頸).

匿名 說...

我唔睹錢更唔會入賭場
唯一難避免上下班逼車
按摩我就絕對不能接受
有男女性朋友喜歡按摩
聽到有幫儭按摩的習慣
有冇另類的服務不曉得


我就連要去理髮
也覺週身不自在
通常不要洗頭髮
或講明不做按摩
我不知為何洗頭
要連埋按摩嘅呢?

xiao zhu 說...

我都係。基本上我係一個好怕醜嘅人。

macy 說...

imak

呵呵, 同道中人.
講開按摩我又接受到, 但都好勉為其難, 常覺得佢地D手唔乾淨, 但我通常按摩完會即刻沖澡.
又講開FACIAL, 我都唔想做, 因為好怕佢地個口罩戴得唔好, 成日噴氣落我面...><
有次真離譜, 我行出做FACIAL間房, 只圍著毛巾的我, 竟發現佢地忘記關上走廊門, 我直望到出面D行人, 最慘係佢地都望到我. ><"

_______________
space

^^ 保守的你,好像不食人間煙火咁喎!!

_______________
xiao zhu

反而估唔到你都係一樣喎.

匿名 說...

『不食人間煙火』

喺呀! 我唔吸煙架!


唔食煙、唔睹錢、唔飲酒、更加唔去嫖喇!

macy 說...

space,

嘩! 絕種好男人!!

咁你有咩嗜好? (似唔相親會問的必問問題?!^^)

The Inner Space 說...

睇書! 唯一嗜好!

近年多咗一樣==》上網
都是睇新聞睇別人網誌!