2008-06-13

Thermos cat ネコ温度計



前天找到一個非常可愛的貓貓温度計, 可以放上blog or website, 又可以放在電腦desktop.
很喜歡它粉色及線條簡單, 資料不多, 而且, 貓貓常常轉換姿勢, 不同的溫度不同的睡姿都讓人發笑, 看著它懶洋洋的, 也會讓人有點睏. 昨天晚上我在公司工作時, 忽見貓貓走開, 還留有腳印, 老鼠卻跑到sofa上, 哈哈 ^.^ 等待發掘更多貓貓的優點!
這個thermo cat可以設定不同國家地方及背景顏色, 實用又有趣呢! 喜歡它吧, 到這裡看看

~~~

用過不同牌子的手機, 發現日本機在心思上比歐洲機出色, 可以說日本及韓國手機比較花巧, 屏幕顯示及圖案較美觀, 支援音樂, 相機副功能較多, 而歐洲則較實用, 可惜是本地對日本韓國機的支援不普及, 使用時很不便. 明顯地使用sony ericsson, nokia 及 moto等大牌子會容易一點.

十年前, 經哥哥介紹下, 買了一支sanyo水貨電話, 黑白mon, 修長白色, 輕巧, 外型像當時日本流行的手機 (當年香港仍是流行用厚厚的nokia), CDMA制式, 最讓我愛不釋手是它的人性化功能, 每逢節日或是生日, 開機時會看見特別的屏幕顯示, 例如: 聖誕節會有聖誕樹及帶著聖誕帽的狗狗擺擺尾, 背景播著midi聖誕歌; 端午節就出現龍舟競賽及背景節日音樂; 生日當天的生日歌及狗狗跳舞. 還有配對功能, 如果你想找人唱k, 它可以在你的電話簿內(預先輸入生日日期)找出合適人選, 並建議你相約對方. 這種溫情配備, 實在很罕見, 直至現在我還保留那個電話, 希望有天可以再用, 只是cdma制式卻已被取締了.

8 則留言:

imak 說...

很cute!!!! 放了在desktop!!!!

梁巔巔 說...

隻貓係短毛貓..... 麻麻唧!

好鬼佩服勁換手機 oD人! 吸收能力真快!

macy 說...

imak

哈哈! 真快手喎. ^^

~~~

梁巔巔,

sorry! 唔係你杯茶.

我都係咁諗, 我要攪好耐先至識得用, 仲要好耐先至發現d shortcut key!

樂遊 說...

電話對我來說只要打得出,見工或有人想俾錢我用時打得入就可以,加上長期用震機,所以對電話的要求很低。是故我的nokia3310用了五六年之久,我是很喜歡它的:1非常耐用,我經常弄跌它,完全無事,幾年來只是機殼有點裂(殼都無換過);2. 夠重,而且體形略大,我鐘意有「揸手」的手機,最憎又細又輕的;3. 防盜,手機越舊,防盜功能越好。(但我最懷念的是九十年代初Ericson T18,夠重,夠橫,好型!)去年,女友縑佢太舊太老土,向人低價買入一nokia5300給我,唉!我都話換甚麼呢,換完不久,擱下來的3310就開不動了!嗚~嗚~嗚

macy 說...

樂遊,

3310的確係好'襟'用的手機之一, 以前D手機係耐用D架, 仲記得十几年前, 嗰陣個男友用嗰部好似係NOKIA機, 跌到分開三件, 砌番埋一樣用得番. 點似而家D機, 個殼又脆, 濕小小又壞, 跌吓又壞><

"換完不久,擱下來的3310就開不動了!嗚~嗚~嗚"

咁佢都被你用左咁耐, 係時候架啦, 節哀順變咯. =.="

梁巔巔 說...

"(但我最懷念的是九十年代初Ericson T18,夠重,夠橫,好型!)"

樂遊兄, 我當年部 Infa 3000 & 8000, 仲勁!

磚頭同花灑~ 用嚟開拖最啱!

macy 說...

梁巔巔

"Infa 3000 & 8000"
唔識?? 係米大哥大? 定係摺龜?

梁巔巔 說...

總之好大舊