2007-06-06

整容金剛

不只從何時開始,媒體都力煲纖體廣告,醜化肥人,美化纖瘦,不管走到那裡都避不開,對於我們此等又窮又胖的人,差點想”引刀成一快”乾脆割掉肥肉!還記得”瘦身男女”,到最後是男也瘦,女也瘦,好像瘦了,就大團圓結局,有車有樓有女有狗.但現實是有人纖到破產,纖到百病緾身,只有各大纖體公司得益,還上市!

過了一段時間,纖體熱過了,緊接的竟然是整容潮!見到海隧入口兩旁,巴士電視,報章雜誌,旅行社,排山倒海的廣告,感到無奈.我好幾年前在過頭見過吳文忻小姐訪問路人,拍攝節目,真人相當俏麗詌美,身形均勻,給我深刻印象.然而早前看過她的面容,漂亮得來像一個barbie,無表情,無人氣,還像個瘋婦一樣大叫:邊個有我咁有勇氣?

我不明白為什麼要整容?外來物質對身體的傷害有多深?平白無事忍痛,貼錢買難受?要承受身心飽受的壓力,副作用,後遺症有多重?以這些來換取花容月貎化算嘛?想來想去,這個怎樣也劃不出等號,跟本是賠了夫人又折兵.

只怕女士們都一時迷惑,抵受不了,真的引刀成一快,之後便後患無窮!
如果大家真的想過整容,請記緊看看以下例子.以他的身家財產都可以弄得如斯地步,你還會想整容嗎?

6 則留言:

aulina 說...

冇用架,啲人夠成日話個市就冧啦,咪又係一路驚一路炒。人心,就係咁架喇,真係有幾多人學得識滿足現狀丫。

樂遊 說...

上星期足痛求醫,大夫說有條「引」(執筆忘字)扭親。如果要快,打枝針入「引」帶就立刻無事,一邊說一邊拿出針筒。我心驚了一驚,立刻問「其實都唔係痛到行唔到,如果要無咁快好呢」,大夫話食d藥,查藥膏law,可能要一段時間…….「咁食藥慢一點就好了」。
因此我很佩服也不理解整容人士,我打針都這麼怕,還要開刀(吳小姐還要局部麻醉的)。另一更恐佈的東西是增高,痛苦萬分,卻有不少高度正常的人去做………這種勇氣相信我這一世都會不明白。順帶一提,現在不單是纖體了,而是「塑身」,彷彿美容師、營養師都成了米高安哲羅,人人都要變成大衛(不雅物品?!)

macy 說...

aulina

人心不足蛇吞象,大部份的人可能都愛冒險.
有人話有危先有機嘛!如果個個都咁安於現狀,咁呢個世界唔會有咁多不公平,唔會有咁先進的科技,唔會有咁嚴重的污染,唔會有國家被侵略,唔會有受苦的兒童...世界應該更美.

樂遊.
你的足患康復了嘛?還痛嘛?
呢d針樂真係唔知係救你還是害你,所以你的決定是明智的.
我不怕痛,但係唔係死到臨頭(或生仔)都唔會去睇醫生/入手術室,連激光治近視,彩光美容,我都唔會做.所以我地唔會明白點解d人可以愛靚唔愛命!

樂遊 說...
此留言已被作者移除。
樂遊 說...

Macy多謝關心。
相信沒有甚麼大礙....前天已不怎麼痛,現在無痛了,暗自慶幸無打針。
我深近視(先天過千度),很久以前一個西醫得知,說現在有激光搞呀,不過遲d先,千祈唔好做第一批白老鼠:出自大夫口中,此原則大概可用於其他醫學技術。我到今天都無搞,那些激光除近視我都是無信心。眼差一點就好了,唔想take會更加差的risk。而且小弟帶眼鏡好過唔帶(有眼鏡,對眼看上去相對有點神)。

macy 說...

別客氣啦,樂遊.

嘩!過千度!我都係500几喳. 咁你無帶眼鏡米咩都睇唔到!?
我有個朋友想做激光,但佢隻眼唔適合做,另一個做左,但原來做完都有小小近視,都係要帶眼鏡;另一個做完,如果太累,就會眼濛...況且,都有失敗的例子,所以我唔會博.而且我鍾意帶眼鏡,試過帶隱形眼鏡,覺得好無安全感.

”對眼看上去相對有點神)。 ” 嘻嘻!你雙眼係米好細呢?