2007-06-10

舊朋友心緊扣

近日巧合地與舊同學相遇、談電話、msn、相約聚會,縱然不是常相見,但也很近。 朋友們,雖然各有各忙,也希望當您們遇到困難時,會想到我總在身邊等著您,支持您哦。

5 則留言:

macy 說...

屋企無左電腦用,新的又未買,所以無得夜晚上網寫blog,唯有用手機寫咯...好痛苦哦!

xiao zhu 說...

點解嘅?

macy 說...

請左個人,咁米搬左番公司用先,之後買部notebook係屋企用,又可以見客用,爽!
我琴日係times square買左咯. 星期四送,到時可以係屋企上網,寫blog,吹水咯...哎呀~星期四要去飲,無得用tim....

xiao zhu 說...

點解買notebook都要送貨唔即刻自己攞走唧?

macy 說...

嘩!我都諗住自己攞,但係我拎住好多野,出面又落大雨,費時淋濕佢.米送咯.
其實我都15/16架,因為真係想即刻拎番屋企用.